Roll-up jest prostym systemem wystawienniczym, w którego skład wchodzą: kaseta, plansza reklamowa, wysięgnik. To jedna z najpopularniejszych reklam zewnętrznych.
Jak działa rollup?
Roll- up można składać i rozkładać. Po rozłożeniu tworzy coś, co swoją formą przypomina duży plakat zawieszony na specjalnym stojaku. Gdy reklama nie jest potrzebna, planszę można zwinąć do kasety. Dzięki temu roll-up jest łatwy w przechowywaniu oraz transporcie. Kolejną zaletą jest to, że takie rozwiązanie pozwala uniknąć niechcianych zniszczeń, gdy roll-up jest nieużywany. Roll-up jest duży, a dzięki temu dobrze widoczny. Jest też w pełni samodzielny, przez co można go ustawić dosłownie wszędzie. Jest bardzo łatwy w montażu, więc można go przenosić, składać i rozkładać bez przeszkód. Dzięki metalowej kasecie roll-up jest odporny na działanie czynników zewnętrznych. Jego stabilna konstrukcja ma dużą tolerancję na niewielkie podmuchy wiatru. Jest też formą reklamy odporną na wilgoć oraz niekorzystne działanie promieni słonecznych.
Zastosowanie roll-upów
Roll-up ma rozmaite zastosowania. Dobrze sprawdza się na różnego rodzaju wydarzeniach biznesowych, takich jak: szkolenia, konferencje, targi, spotkania, kongresy. Również na wydarzeniach o charakterze rozrywkowym roll-up znajduje swoje zastosowanie. Można go umieścić na koncercie, warsztatach. Może pełnić funkcję informacyjną, a także estetyczną. Roll-up może służyć jako drogowskaz albo miejsce prezentacji istotnych danych. Sprawdza się też w biurze jako element wystroju. Można na nim zawrzeć cenne informacje dotyczące firmy. Prezentacja takich danych na dużym formacie w estetyczny sposób zwiększy wrażenie profesjonalizmu i rzetelności marki. Warto pamiętać, że powinien on być tak zaprojektowany, aby dawać odbiorcy przyjemność estetyczną.
Rodzaje roll-upów
Roll-up może mieć różną wielkość: 85x200 cm, 100x200 cm, 120x200 cm oraz 150x200 cm. Można zamówić roll-up z kasetą standard, premium, exclusive albo bez kasety. Materiał, na którym powinien znaleźć się nadruk to Blackout 330 g. z białym spodem. Jest to materiał, który ma odpowiednią wytrzymałość i nie przepuszcza światła. To szczególnie ważne w przypadku reklamy, która ma zastosowanie zewnętrzne. W celu zamówienia roll-upa należy znaleźć drukarnię, która ma go w swojej ofercie. Taką drukarnią jest np. https://www.jkbprint.pl/. Na stronie drukarni można wypełnić formularz. Po wybraniu parametrów pojawi się wycena. Dzięki temu można szybko oszacować, jaki format i jaka kaseta będą adekwatne do możliwości finansowych klienta.
Artykuł partnera