Jeszcze kilka lat temu prowadzenie i przede wszystkim promowanie sklepu internetowego było znacznie łatwiejsze. Dzisiaj podobnych biznesów jest wyjątkowo dużo w sieci, dlatego trzeba mocno się napracować, aby przebić się ze swoją ofertą do większej liczby klientów. Nie jest to proste, ale nie niemożliwe. Jednym ze sposobów na zwiększenie ruchu w naszym sklepie internetowym jest odpowiednie wypozycjonowanie strony. To dość obszerne hasło obejmuje wiele działań zmierzających do podniesienia pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Jednym z nich jest pozycjonowanie szerokie.

Co to jest pozycjonowanie?

Czym właściwie jest pozycjonowanie? Jest to dość żmudny i trudny proces, którego celem jest to, aby prowadzona przez nas strona internetowa znalazła się na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. Jak można się domyślić jest to ogromnie ważne, gdyż klienci z reguły sprawdzają pierwszych kilka linków zasugerowanych im przez Google. Nie mówiąc już o tym, że na drugą stronę wyników wyszukiwań nie wchodzi już prawie nikt. 

Osiągnięcie zamierzonych rezultatów nie jest proste i wymaga nie lada wysiłku. Strona musi być właściwie zoptymalizowana pod względem technicznym, ale przede wszystkim musimy zadbać o to, by wśród znajdujących się na niej treści, znalazło się jak najwięcej fraz kluczowych. Są to frazy związane z naszą działalnością, które są najczęściej wpisywane przez użytkowników. Jeśli więc prowadzimy sklep z obuwiem będą to na przykład frazy: "buty damskie", "buty męskie", czy też "buty dla dzieci". Dzięki odpowiedniemu nasyceniu treści na naszej stronie tymi właśnie frazami, wyszukiwarka umieści ją na wysokim miejscu, gdy użytkownik wstuka je w okienko wyszukiwania.

Na czym polega pozycjonowanie szerokie?

Pozycjonowanie szerokie jest coraz częściej wykorzystywane przez właścicieli sklepów internetowych. Nie można się temu jednak dziwić, gdyż może ono faktycznie zwiększyć ruch na stronie, a co za tym idzie również zyski ze sprzedaży. W tego typu działaniach stawiamy na pozycjonowanie większej liczby fraz, które są bardziej dokładne niż przykładowa ogólna fraza kluczowa "buty damskie". Wiele fraz pozycjonowanych w ten sposób to tak zwane frazy long tail, w których wymieniony już zostaje konkretny producent i model obuwia.

Dlaczego pozycjonowanie szerokie jest takie ważne w przypadku sklepów internetowych? Ponieważ stawia na użytkowników, którzy są zdecydowani na zakup konkretnego produktu. Jeśli zatem przyciągniemy ich do naszego sklepu, istnieją bardzo duże szanse na to, iż dokonają oni zakupu. Stawiamy więc na nieco węższe grono potencjalnych klientów, ale może ono przynieść nam większe zyski.

Pozycjonowanie szerokie - korzystaj z pomocy specjalistów

Pozycjonowanie szerokie może wpłynąć na realne zwiększenie sprzedaży w naszym sklepie internetowym. Nie da się jednak ukryć, że jest to dość skomplikowany proces, który może pochłonąć mnóstwo naszego czasu. Dlatego dobrym rozwiązaniem może być przekazanie tego zadania w ręce osób, które zajmują się pozycjonowaniem na co dzień. My będziemy mogli skupić się na rozwijaniu swojej działalności, natomiast profesjonaliści zadbają o to, aby nasz sklep internetowy przyciągał coraz większe grono użytkowników, dzięki wysokiej pozycji strony w wynikach wyszukiwania.

Sprawdź ofertę pozycjonowania szerokiego na fusionmarketing.pl

0 Komentarze

Socialmedia

Warte uwagi

MP: Jak wymyślić dobrą, kreatywną nazwę...

Wymyślenie właściwej nazwy dla firmy to dla przedsiębiorcy naprawdę ciężki kawałek chleba. Niejednokrotnie zdarza się, że nazwy działalności zapadają nam w pamięć tylko ze względu...