QAD Enterprise 2013.1 – nowa wersja systemu ERP

Udostępnij:

​Spółka QAD, lider w dziedzinie systemów ERP dla firm sektora przemysłowego, zaprezentowała nową wersję rozwiązania QAD Enterprise Applications. QAD Enterprise 2013.1 posiada m.in. ulepszone narzędzia analityczne, moduł zarządzania majątkiem oraz nową funkcję, Trade Promotions Management. Co więcej, dzięki rozbudowanym możliwościom personalizacji interfejsu aplikacji, obsługa systemu jest jeszcze łatwiejsza i bardziej intuicyjna.

Najnowsza wersja QAD Enterprise 2013.1 Applications Enterprise Edition ( QAD Applications 2013.1 EE ) wprowadzone zmiany prezentuje w oparciu o  trzy główne filary: products, processes, people. Wśród najistotniejszych zmian znajdują się:

  1. Analytics: Wizualizacja i analiza danych jest teraz jeszcze łatwiejsza dzięki aktualizacjom Operational Metrics, Reporting Framework oraz Business Intelligence, które pozwalają klientom podejmować lepsze decyzje, na bieżąco śledzić postępy w realizacji celów oraz jeszcze skuteczniej wspierać cele biznesowe.
  2. Enterprise Asset Management: Ostatnia wersja EAM pozwalana na znacznie szerszy zakres   integracji z innymi obszarami aplikacji Enterprise. Pomaga klientom podwyższyć efektywność i obniżyć koszty dzięki efektywnemu zarządzaniu wartościowymi aktywami rzeczowymi. 
  3. Trade Promotions Management: TPM to nowa funkcjonalność, stworzona z myślą o firmach, które mają do czynienia ze złożonymi wydatkami na marketing. TPM zapewnia pełny wgląd w koszty, ułatwiając zarządzanie działaniami marketingowymi. 
  4. Business Process Management: BPM to w pełni zintegrowane narzędzie, które pozwala firmom modelować procesy biznesowe oraz mierzyć ich efektywność w celu ciągłej optymalizacji i poprawy wyników.
  5. Upgrades: Interfejsy, finanse, raporty, wyszukiwania, internacjonalizacja, mapy procesów, Q-Xtend oraz .NET UI mogą być teraz uaktualniane niezależnie od siebie. Klienci mogą więc uaktualniać poszczególne części aplikacji, oszczędzając czas i zmniejszając ryzyko. 
  6. Role-Based Dashboards: Ostatnia wersja oprogramowania oferuje 20 różnych pulpitów, pozwalających na wyświetlanie tylko tych informacji, które są istotne z punktu widzenia użytkowników. Pozwala to uniknąć rozproszenia uwagi przez nadmiar zbędnych danych. 

- Stawiamy sobie za cel wspieranie naszych klientów w dążeniu do możliwie najwyższej efektywności. Mając na względzie potrzeby klientów, jesteśmy bardzo zadowoleni z nowych możliwości, jakie daje ostatnia wersja QAD Enterprise Applications 2013.1 – mówi Bill Keese, wiceprezes QAD ds. badań i rozwoju.

- Najnowsza wersja QAD Enterprise Applications, która powstała w wyniku ciągłych badań i konsultacji z klientami QAD, jest dobrze dostosowana do potrzeb przedsiębiorstw i w odpowiada na ich aktualne potrzeby. QAD EA 2013.1 jest już dostępna także dla polskich klientów – zapewnia Piotr Rojek, Prezes Zarządu DSR, przedstawiciel spółki QAD w Polsce.

Źródło: https://www.dsr.com.pl

Artykuł partnera

0 Komentarze