Upominki okolicznościowe dla klientów. Dlaczego warto je wręczać? Co wybrać?

Udostępnij:

​Podarunki mają ogromne znaczenie – także w biznesie. Nawet niewielkie upominki okolicznościowe mogą wpłynąć na pozycję firmy.

Prezenty firmowe stanowią dzisiaj ważny element budowania rozpoznawalności i wizerunku w biznesie. Przekazanie podarunku może stanowić nie tylko wyraz wdzięczności, lecz również formę zadośćuczynienia czy reklamy. Starannie wyselekcjonowane upominki okolicznościowe warto wręczać nie tylko ważnym kontrahentom czy pracownikom. Zasługują na nie również klienci, ponieważ także oni wpływają na rozwój firmy.  

Zatem, dlaczego warto wręczać prezenty dla klientów? Kiedy to robić? Jakie upominki warto wtedy wybrać? Sprawdź!

Dlaczego prezenty dla klientów są tak istotne?

Otrzymanie atrakcyjnego upominku zawsze sprawia radość. Ciekawe upominki okolicznościowe bardzo dobrze sprawdzają się również dla klientów, w tym także dla klientów kluczowych, którzy mają dla firmy duże znaczenie.

Przekazywanie podarunków pomaga firmie w budowie lojalnego grona odbiorców jej oferty. Otrzymanie upominku tworzy relację pomiędzy firmą a jej klientami, którzy czują się z nią mocniej związani, a także są bardziej skłonni do kupowania jej produktów, korzystania z usług oraz do jej rekomendowania innym potencjalnym odbiorcom.

Upominek tworzy pozytywny wizerunek, a to, jak postrzegana jest firma, posiada obecnie bardzo duże znaczenie. Wtedy, gdy jest ona przyjaźnie nastawiona do swoich odbiorców, jest także lepiej postrzegana, a tym samym jej ofertę wybiera większa liczba konsumentów. To automatycznie przekłada się na wyższe zyski.

Kiedy warto wręczać prezenty dla klientów?

Różnorodne upominki okolicznościowe dla klientów sprawdzają się na wiele okazji. Podarunki mogą sprawdzić się między innymi:

  • Jako podziękowanie za udaną współpracę – by zachęcić do ponownego wybrania oferty firmy.
  • Jako podarunek okolicznościowy – na urodziny, imieniny, święta Bożego Narodzenia, Wielkanoc.
  • Jako forma zadośćuczynienia – by udobruchać niezadowolonego klienta.
  • Jako nagroda w konkursie – warto wybrać luksusowy kosz upominkowy.

Oczywiście, prezenty dla klienta sprawdzą się również na wiele innych okoliczności, dlatego też warto wziąć je pod uwagę również w pozostałych sytuacjach, gdy celem jest sprawienie radości odbiorcy takiego upominku.

Nobilia – prezenty biznesowe z klasą

Firma Nobilia słynie ze swoich koszów okolicznościowych. Są to najwyższej jakości podarunki tworzone z myślą o wymagających klientach. Pełna paleta wyjątkowych produktów od sprawdzonych dostawców oraz efektowne dekoracje tworzą upominki, które natychmiast przyciągają uwagę i sprawiają mnóstwo radości.

Asortyment firmy Nobilia obejmuje upominki okolicznościowe przeznaczone dla wielu odbiorców i na każdą okazję. To zarówno bogate kosze upominkowe zawierające słodycze, jak i warianty z alkoholami, kawami, herbatami. W ofercie dostępne są także kosze świąteczne – bożonarodzeniowe i wielkanocne.

Jakie prezenty dla klientów warto wybrać?

Do dyspozycji są rozmaite prezenty dla klientów, dlatego też firmy mogą przebierać w różnorodnych propozycjach. Podarunki te wcale nie muszą być kosztowne – również drobne upominki dobrze odgrywają swoją rolę, a przy tym nie są nadmiernym obciążeniem dla budżetu firmy.

Bardzo udanym zakupem będą wspomniane powyżej kosze podarunkowe – są to upominki okolicznościowe, które składają się z różnorodnych produktów delikatesowych z górnej półki. Można znaleźć w nich między innymi pyszne słodycze produkowane przez uznane manufaktury, wysokiej klasy alkohole – tylko dla dorosłych, wyśmienite kawy i herbaty, a także inne ciekawe podarunki. Wszystkie z nich umieszczone są w ozdobnych opakowaniach – koszach z wikliny, tekturowych pudełkach, metalowych puszkach.

Wobec tego każda firma, której zależy na przyszłościowym rozwoju, nie powinna zapominać o tym, że zawdzięcza go także swoim klientom. Obdarowywanie ich upominkami niesie ze sobą wiele korzyści!

Artykuł partnera

0 Komentarze